Oranżada Hellena
Oranżada Hellena
Szczegóły
zlecenia
Ekspresowy mocktail na bazie polskiego klasyku bez cukru.
Innowacyjny projekt dla marki Oranżada Hellena, stworzony, aby pokazać, jak wszechstronnie można wykorzystać napój gazowany, zwłaszcza w linii bez cukru. Cała realizacja odbyła się pod moim nadzorem – od stworzenia scenariusza filmu, przez opracowanie oryginalnego przepisu, który klient mógł wykorzystać w swoich materiałach marketingowych.
Kolorystyka projektu inspirowana jest barwami marki, dominują w niej intensywne odcienie czerwieni, które świetnie współgrają z akcentami w kolorze żółtym. Ta kombinacja dodaje energii, kontrastu i nasycenia całej scenerii, przyciągając wzrok odbiorców i potencjalnych klientów.
Produkt zajmuje centralne miejsce w kadrze, co tworzy centralną kompozycję, która skutecznie skupia uwagę widza. Taki układ sprawia, że materiał staje się bardziej sprzedażowy. Jednocześnie jest to kompozycja otwarta, która nadaje autentyczności i storytellingu, dzięki czemu odbiorcy łatwiej utożsamiają się z tym, co widzą, a to wzmacnia ich zaufanie do prezentowanego produktu.
Zgodnie z wymaganiami klienta, film jest dynamiczny i pełen energii. Wprowadza wiele obrazów oraz płynnych przejść, które tworzą efekt „seamless”, sprawiając, że jedna scena płynnie przechodzi w drugą. Całość wideo jest zmontowana w rytm dynamicznej piosenki, co jest kolejnym czynnikiem dodającym energii. Film został nagrany za pomocą iPhone’a 15 Pro Max.
Ciesz się smakiem bez cukru!
Innowacyjny projekt dla marki Oranżada Hellena, stworzony, aby pokazać, jak wszechstronnie można wykorzystać napój gazowany, zwłaszcza w linii bez cukru. Cała realizacja odbyła się pod moim nadzorem – od stworzenia scenariusza filmu, przez opracowanie oryginalnego przepisu, który klient mógł wykorzystać w swoich materiałach marketingowych.
Kolorystyka projektu inspirowana jest barwami marki, dominują w niej intensywne odcienie czerwieni, które świetnie współgrają z akcentami w kolorze żółtym. Ta kombinacja dodaje energii, kontrastu i nasycenia całej scenerii, przyciągając wzrok odbiorców i potencjalnych klientów.
Produkt zajmuje centralne miejsce w kadrze, co tworzy centralną kompozycję, która skutecznie skupia uwagę widza. Taki układ sprawia, że materiał staje się bardziej sprzedażowy. Jednocześnie jest to kompozycja otwarta, która nadaje autentyczności i storytellingu, dzięki czemu odbiorcy łatwiej utożsamiają się z tym, co widzą, a to wzmacnia ich zaufanie do prezentowanego produktu.
Zgodnie z wymaganiami klienta, film jest dynamiczny i pełen energii. Wprowadza wiele obrazów oraz płynnych przejść, które tworzą efekt „seamless”, sprawiając, że jedna scena płynnie przechodzi w drugą. Całość wideo jest zmontowana w rytm dynamicznej piosenki, co jest kolejnym czynnikiem dodającym energii. Film został nagrany za pomocą iPhone’a 15 Pro Max.
Ciesz się smakiem bez cukru!
SZCZEGÓŁY
zlecenia
Ekspresowy mocktail na bazie polskiego klasyku bez cukru.
Innowacyjny projekt dla marki Oranżada Hellena, stworzony, aby pokazać, jak wszechstronnie można wykorzystać napój gazowany, zwłaszcza w linii bez cukru. Cała realizacja odbyła się pod moim nadzorem – od stworzenia scenariusza filmu, przez opracowanie oryginalnego przepisu, który klient mógł wykorzystać w swoich materiałach marketingowych.
Kolorystyka projektu inspirowana jest barwami marki, dominują w niej intensywne odcienie czerwieni, które świetnie współgrają z akcentami w kolorze żółtym. Ta kombinacja dodaje energii, kontrastu i nasycenia całej scenerii, przyciągając wzrok odbiorców i potencjalnych klientów.
Produkt zajmuje centralne miejsce w kadrze, co tworzy centralną kompozycję, która skutecznie skupia uwagę widza. Taki układ sprawia, że materiał staje się bardziej sprzedażowy. Jednocześnie jest to kompozycja otwarta, która nadaje autentyczności i storytellingu, dzięki czemu odbiorcy łatwiej utożsamiają się z tym, co widzą, a to wzmacnia ich zaufanie do prezentowanego produktu.
Zgodnie z wymaganiami klienta, film jest dynamiczny i pełen energii. Wprowadza wiele obrazów oraz płynnych przejść, które tworzą efekt „seamless”, sprawiając, że jedna scena płynnie przechodzi w drugą. Całość wideo jest zmontowana w rytm dynamicznej piosenki, co jest kolejnym czynnikiem dodającym energii. Film został nagrany za pomocą iPhone’a 15 Pro Max.
Ciesz się smakiem bez cukru!
Innowacyjny projekt dla marki Oranżada Hellena, stworzony, aby pokazać, jak wszechstronnie można wykorzystać napój gazowany, zwłaszcza w linii bez cukru. Cała realizacja odbyła się pod moim nadzorem – od stworzenia scenariusza filmu, przez opracowanie oryginalnego przepisu, który klient mógł wykorzystać w swoich materiałach marketingowych.
Kolorystyka projektu inspirowana jest barwami marki, dominują w niej intensywne odcienie czerwieni, które świetnie współgrają z akcentami w kolorze żółtym. Ta kombinacja dodaje energii, kontrastu i nasycenia całej scenerii, przyciągając wzrok odbiorców i potencjalnych klientów.
Produkt zajmuje centralne miejsce w kadrze, co tworzy centralną kompozycję, która skutecznie skupia uwagę widza. Taki układ sprawia, że materiał staje się bardziej sprzedażowy. Jednocześnie jest to kompozycja otwarta, która nadaje autentyczności i storytellingu, dzięki czemu odbiorcy łatwiej utożsamiają się z tym, co widzą, a to wzmacnia ich zaufanie do prezentowanego produktu.
Zgodnie z wymaganiami klienta, film jest dynamiczny i pełen energii. Wprowadza wiele obrazów oraz płynnych przejść, które tworzą efekt „seamless”, sprawiając, że jedna scena płynnie przechodzi w drugą. Całość wideo jest zmontowana w rytm dynamicznej piosenki, co jest kolejnym czynnikiem dodającym energii. Film został nagrany za pomocą iPhone’a 15 Pro Max.
Ciesz się smakiem bez cukru!